Neem contact met ons op

Adresgegevens

Lilly Nederland BV
Papendorpseweg 83
3528 BJ Utrecht
Tel: 030-6025800
Fax. 030-6025888

Een bijwerking of productklacht melden

Om een bijwerking of productklacht te melden kunt u terecht bij ons meldformulier of mailen naar dso.nl@lilly.com.

Vragen of zorgen omtrent potentiële schendingen of onethisch gedrag

Op alle niveaus binnen onze organisatie moedigen wij op actieve wijze open communicatie aan. Onze medewerkers begrijpen dat ze een verplichting hebben om zich uit te spreken als ze vragen of zorgen hebben omtrent potentiële schendingen of onethisch gedrag die schade zouden kunnen aanrichten aan Lilly en de mensen die we dienen. Van onze leidinggevenden wordt verwacht dat zij deze open communicatie ondersteunen en aanmoedigen.

Naast de Lilly medewerkers kunnen ook mensen buiten loondienst (vendors, ZZP’ers, tijdelijke inleenkrachten, contractors, stagiaires, sollicitanten, aandeelhouders etc.) hun zorgen melden aan het Lilly Nederland management, de HR-afdeling, de Ethics and Compliance-afdeling en de juridische afdeling.

Hotline:

De Lilly Ethics and Compliance Hotline is 24 uur per dag online of via e-mail beschikbaar voor medewerkers en het publiek wereldwijd, afhankelijk van de lokale wetgeving. Op de hotline-website vindt u ook actuele lokale telefoonnummers voor de meeste landen, indien beschikbaar. Indien nodig zijn er vertaalservices beschikbaar en kunnen meldingen anoniem worden gemaakt.

Wet bescherming Klokkenluiders:

Tevens heeft Lilly de wet ‘Wet bescherming Klokkenluiders’ geïmplementeerd. Met deze wet zijn klokkenluiders (melders) beter beschermd als zij een melding doen van een misstand binnen een organisatie. Een melding binnen Lilly Nederland kan 24 uur per dag via e-mail worden gedaan bij de afdeling HR. De melder ontvangt binnen zeven dagen een ontvangstbevestiging van de Manager-HR. De Manager-HR zal maximaal drie maanden na de ontvangstbevestiging schriftelijk feedback geven.

Hier treft u de link naar de Lilly Nederland Speaking Up: No Retaliation reporting process en de Whistleblowing Privacy Notice.

Meer informatie kunt u vinden op https://www.lilly.com/impact/operating-ethically-and-responsibly

Customer Service afdeling (bestellingen):

Email: orders.benelux@lilly.com

Tel: + 31 306025900 (9.00 – 17:00 uur)

Vragen over producten en diensten

Voor vragen over de producten en diensten van Lilly Nederland kunt u contact opnemen met de Medische Informatie Service van Lilly Nederland.

U kunt ons gratis telefonisch bereiken:
Telefonisch via 0800-6334724 of
nl-mis@lilly.com.

Chat Klik hier om met een vertegenwoordiger van de medische afdeling te chatten. Deze service is momenteel niet beschikbaar. Neem contact op tijdens kantooruren (tussen 9.00-17.00).

Indien u géén medische - of farmaceutische beroepsbeoefenaar bent, mogen wij u vanwege de Nederlandse wetgeving slechts zeer beperkte informatie verschaffen over onze geneesmiddelen. Voor vragen over uw behandeling verwijzen wij u graag naar uw
behandelende arts of apotheker. De informatie die u op deze site aantreft is zorgvuldig samengesteld door medewerkers van Lilly Nederland, die over het algemeen academisch, vaak (para-) medisch geschoold zijn. Desalniettemin kan het voorkomen dat er onvolkomenheden in de tekst of inhoud staan. Wij zouden het bijzonder op prijs stellen indien u ons daarvan op de hoogte zou willen brengen.

Mediavragen

Telefonisch via 030-6025800.

Overige vragen

Voor overige vragen kunt u een bericht sturen naar informatie_nl@lilly.com

Routebeschrijving

Klik hier om de routebeschrijving te downloaden: https://www.lilly.nl/global/img/NL/PDF/Routebeschrijving-Lilly-Nederland.pdf